Julkalendern 2011

Godmorgon!

Då var det dags igen för den tid på året då jag av någon anledning får lite lättare att ta mig upp. Det är nämligen december! Så nu har årets julkalender dragit igång igen och jag ska ännu en gång försöka följa den, mycket för att jag då "måste" gå upp i tid på morgonen! Varöfr jag gör det? Ja, det funkar ju och det är ju lite mysigt att sätta sig med frukost, myslampor och något ljus tänt 7.15 och bara mysa en stund! :) Så är det!

Nu är det plugg som står på schemat! Det lär ta ett tag. Men men, bara att sätta igång! Kom ju trots allt upp i god tid OCH fick i mig en god, bra frukost så bör stå mig bra fram till lunch då jag får sällskap av Ida!

Kollar någon av er på årets julkalender? :)

Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0