A little thing called motivation

Det känns som att min hjärna tagit ett långt lov. Påskhelgen kom och gick. Det var underbart i sommarvärmen! Nu har skolan börjat igen. Det går tröögt! Det enda jag kan tänka på är att det är dags för kvalborg på fredag och valborg på lördag! En helg som ska firas med de bästa!

Nej, nu får jag allt tvinga ner mig med plugget! Just do it! Kan jag känna mig "ledig" ikväll för att jag gjort alla uppgifter ordentligt. Det kanske vore nått ändå? Måste dessutom sova i tid! Fortfarande helt "förkylnings-slut" i kroppen.

Nåväl. Nu väntar sakrättsböckerna på mig! Exekutiv utmätning, here I come!

Tjingeling!



Dessa fina flickor kommer på besök för att fiiraaa!! Hurra! :)


Kommentarer
Postat av: CArroo

Åå vad är de för bilder, hahaaaa :) Nu är det inte långt kvar till Valborg och allt! weeeeee!

2011-04-28 @ 11:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0