Vakna upp vuxen

Jag insåg alldeles nyss en sak. Imorgon fyller jag 20 år. Men det enda jag tänkt på fram tills nu är att lösa allt för kvällen och hur jag ska ta mig hem, hur jag ska få ihop min helg och hinna träffa alla. Planerna är fixade. Inom någon timma har jag förhoppningsvis en tågbiljett fixad också. Jag vet vad jag ska göra i helgen och det är mycket! Vänner & familj, fest & kalas, frissan & gott käk. Jag har hela tiden fokuserat så mycket på alla detaljer att jag liksom glömt av att jag faktiskt FYLLER 20 år IMORGON! Det var då som jag alldeles nyss insåg, att imorgon fyller jag 20 år, och för första gången (tror jag) kommer jag vakna upp ensam på min födelsedag. Som tur är kommer jag få träffa alla underbara människor senare på dagen och kvällen! :) Men ändå, jag kommer vakna upp ensam och vuxen. Inga paket, inga ballonger, inga ja må du leva och ingen frukost på sängen.

Men samtidigt så spelar det inte så stor roll! Hade bara varit roligare med sällskap! :) Tänk om Patrik hade kunnat sova över! Eller om alla vännerna kunde kommit ikväll och sovit över så hade vi haft världens bästa pyjamasparty! Haha^^ Jaa, ibland är jag barnslig men så är det!

Nu ser jag fram emot imorgon kväll. Först då fyller jag år! :) Det är så jag tänker nu och jag kommer få en toppenkväll! :D


MiniGabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0