Snart vuxen

Godmorgon!

Då var det dags att gå upp igen.. Jag önskar jag kunde säga att jag i helgen får sova ut men det blir nog lite sömn då med, hehe. Nej skärpning. Innan 12 ska jag vara i säng! Helst vid 11! Men nu till något annat. Just nu är jag inne på upploppet, det är bara dagar kvar tills jag träder in i vuxenlivet. Skulle själv dock vilja påstå att jag fortfarande kommer känna mig som ett barn/tonåring. Men men, åldern kommer säga annat :) Men det känns bra att jag kom igång med min utbildning såhär tidigit ändå som jag gjorde! INbär att jag är klar samma år som jag fyller 24. Det är grymt bra!

Men en fråga, anser ni att man är vuxen så fort som man fyllt 20 år? Vuxen är ett sinnestillstånd också tycker jag! Jag kommer helt enkelt inte känna mig vuxen på ganska länge :) Men det ska nog gå bra ändå ;)

Nej nu är det frukost och lite plugg som gäller! Är dock fortfarande mätt efter pizzan som jag smällde i mig igår när Ida var här och käka lite och kolla Idol^^ Men vi tyckte det var gott! :P

Ha en toppendag!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0