Hårdträning!

Nu har jag äntligen kommit igång och det känns skönt! Igår tränade Ida & jag ihop och idag ska vi köra ett nytt pass. Idag blir det 90 minuter hårdträning hoppas jag! Känns riktigt härligt och nyttigt! Sedan även om kroppen värker som bara den när man vaknar på morgonen pga träningsvärk så gör det inte så mycket, det är ju faktiskt ganksa skönt! Dock blir det kanske inte lika nyttigt efter träningen. Då ska vi vina och baka & äta kladdkaka. Mumma!!! Något vi planerat sedans vi fick veta att jag skulle få denna härliga lägenheten med riktigt kök, hehe.

Nej nu måste jag fortsätta och träna på annat håll. Dvs med hjärnjympa, hehe.. Håller på och läser på om Entreprenader just nu. Det är det ämne som återstår denna vecka att "bemästra". Före det så var det "Arbete på annans egendom". Ni anar inte hur mycket jag lär mig i skolan denna termin som alla borde få kunskap om! Har och göra mycket med köp och tjänster. Alltsammans ihopmixat inom civilrätten. Grymt intressant i alla fall!

Nej nog snack om min "träning", men nu måste jag fortsätta!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0