Sex and the City 2

Snart kommer ju Sex and the City 2 ut på bio och då hoppas jag att kunna överasska tjejerna och alla våra killar med biobiljetter till att se Sex and the City på bio och att såklart ha en massa goda chips att äta när fredagen komemr och det blir fredagsmyyys!

Jag skulle helt enkelt vilja överaska de "tuffa" grabbarna med biobiljetter till en film de helst inte vill erkänna att de vill se ;) (och så deras tjejer såklart!) och skulle jag vinna så tar jag kort och visar vilken kul dag vi fick!! :D

Man kan ju alltid hoppas på en vinst! :)

Sov gott nu!

Ps. Sanningen är att våra grabbar gick och såg Sex and the City på bio för 2 år sedan själva innan vi tjejer ens fanns med i bilden så skulle vara kul att överaska dem!


(Här skulle det vara en ruta med något de ville man skulle klistra in men ni kan ju låtsas att det finns en fin bild eller något här?:) Den vill inte synas^^)

Men skulle stå bland annat:
http://www.moviezine.se/olw

Det är där du själv kan tävla! :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Joo malin var kanske lite full med...



den vill jag också se:P

2010-05-18 @ 10:17:23
URL: http://innanb0mberna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0