Jag tror allt det börjar bli sommar på riktigt!

Vaknar upp och går direkt ut i solskenet för att äta grillad korv! Det syns knappt ett endaste moln på himlen:) Är inte det början på sommaren så ve jag inte vad det är!?!

Ska nog försöka ta en dusch nu eller nått :) Eller kanske börja med ett dopp i poolen?;) Jag och Patriks pappa har ett vad. Doppar jag mig så doppar han sig. Men gamla gubben börjar fega ur:) Jag börjar bli mer tagad faktiskt! Hur ska detta sluta?^^ Nej men nu börjar jag överväga bikini i solen en stund, ett dopp i poolen, en dusch och så in en sväng till gamla stan och bara njuta av värmen!

Sounds like a plan to me!

Nu ska jag bara övertala P också, så är det party sen :)

Nej nu måste jag ut i solen. Kan ju inte sitta här inne i mörkret och dega ;)

B. Bye!

Btw.Jag flyttade äntligen ut från läskiga damen i onsdags. Its been chaos men nu är det bättre!
Jag bor nu i Sthlm för sommarmånaderna :) Uuuuunderbaaaart!

Ciao! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0