Hemma från en dag i Uppsala

Har ni haft en bra dag? :)

Det blev faktiskt lite pluggande gjort idag och pratade :) Blev lite fika också men vi var duktiga den tiden vi satt! Sedan köpte vi med och sushi på vägen hem till Emilia. Min kör blev ju såklart inställd och fick först veta det på eftermiddagen. Nåja, fick spendera lite längre tid tillsammans med Emilia vilket var mycket trevligt! :) Så tillslut kom jag hem och fick ta hand om min lilla skadade handbollsspelande idiot :) Han sträckte sig på uppvärmningen inför matchen^^ Men spelade idag sin första match och vann!! :) Me proud! Men nu ska jag stänga ner här, kolla ett avsnitt av cougar town och sen sova:) För imorgon är det att gå upp klockan 7 som gäller!! :)


Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0