Handboll not ftw!

Hej!

Igår så var jag uppe i Uppsala och pluggade flitigt hela dagen, sedan på kvällen så sjöng vi med min kör! Det var superbra gjort av oss faktiskt och jag kände mig jättenöjd! :) Både med pluggandet och sången!

Idag så blev det inte lika effektivt plugg som jag kanske hade hoppats.. Har typ haft en sådan bra dage sedans jag började plugga för snart två veckor sedan.. Men men, har det alltid mysigt på slutet av dagen när P kommer hem :) Så glömmer man liksom bort alt det man borde gjort eller göra (A)

På kvällen fick jag äntligen se älsk spela en handbollsmatch! Jag har verkligen önskat i snart två år att jag skulle få se han spela, och tänk, den som önskar ska få ;) Då han nyss börjat träna igen så innebär det ju matcher! Jag tyckte det var jättekul att se på och klappade så fort någon gjorde mål! :) Dock så blev det oavgjort. BAJS! Dom som ledde fram tills det bara var 2 ½ minut kvar.. Men men, dom var duktiga iaf! :) Och att döma av hur matchen gick så kanske ni förstår min rubrik för dagen? ;)

Nej men nu måste jag ta en dusch :) Sen ska det bli lite idol innan det blir sängen. Imorgon är en ny dag och då är det utbildning på jobbet som gäller innan jag ska hem till mitt älskade Boråååås!!

Natti natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0