24 Maj 2010

Hej gott folk!

I helgen så blev det som sagt barnkalas vilket var supermysigt! Dock stannade vi inte så länge. På kvällen tänkte vi försökt hägna med gänget i någon park men alla var supertråkiga. Så blev en supermysig hemmakväll istället med älsk:) Gick en promenad och köpte massa onyttigt på vägen och en slushie var att mumsa i oss på vägen hem. Väl hemma igen så såg vi Zombieland vilken jag tyckte var en grymt rolig film! Mycket bättre än förväntat så det var kul! Kanske inte den mest "mysiga" filmen men vi låg i alla fall och skrattade som bara den^^

Nu så är det mest plugg som står på schemat. Och en vårkonsert med kören imorgon! Sen så återvädner jag ju till min nderbara hemstad på torsdag! Hoppas alla där hemam hinner ses den stund jag är hemma! Om itne så kommer jag tillbaka en vecka senare från det att jag åkte hem. Så blir mycket tid hemma nu! Det gillar vi! Just nu vill jag bara plugga klart och få min tenta avklarad! Sen så blir det sommarlooooooov! JIPPIE! Nej men nu ska jag återgå till plugget :)

Ha en fortsatt trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0