Söndagen @ Liseberg

Tack tjejer för den underbara dagen på Liseberg! Det var en minnesvärd dag och vi har foton att bära med oss när vi nu i höst är i skilda städer:)

I söndags blev jag som på nytt ett litet barn :) Jag fnissade, kunde knappt stå still och ville helst av allt bara skutta omkring och springa massor. Men det är väl lite så det ska vara när man åker till Liseberg med de bästa? :)
Idag blir nog mest en softardag. Ska städa lite på rummet här och fixa och så. Men imorgon blir det nog glass och Nellys! Hoppas solen skiner lika mycket då :)

Men ha det fint i solen! Nu ska jag bara ha det skönt och inte stressa över något! Har längtat efter dagar som dessa jag får här hemma! :)


Får bli en minnesvärd bild från min 19årsfest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0