Real Steel

Godkväll!

Här hemma är det myskväll framför tvn. Ska snart äta lite hemmagjort gott också:) Berättar mer imorgon! Nej men nu tänkte jag berätta om denna otroligt grymma film som går på bio just nu, nämligen Real Steel! Det är en ny action-, drama-, sci-firulle som är en av de BÄSTA filmer jag sett på länge! Jag överdriver inte heller. Satt och log under i princip hela filmen för att den var så bra! Älskade karaktärerna och samspelet dem emellan, samtidigt så uppskattade jag musiken där det varvade mellan lite lugnare typ country och till de mer tuffare scenerna där rapmusik och liknande spelades. I LOVED IT!!

Så se den se den se den se den!!! Om ni gillar bra action, härliga karaktärer och lite robotar ;)

Den var förövrigt i boxoffice top i höstas (Dvs. den film som flest gick och såg i USA) och på IMDB har den fått 7.6/10 poäng! Så det kan ju inte bara vara jag! Hehe :)

Ha en superskön kväll nu och gå på bio!! ;)



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0