That's the way it is

Godmorgon allesammans!

Här sitter jag och har ätit min vanliga frukost med youghurt, havregryn och solrosfrön. Valde att lyxa till det lite med melon på sidan om det. Mums!

Gårdagen spenderades en stund i skolan. Sen var det dåligt plugg på eftermiddagen, men men, så brukar mina onsdagar ofta bli! Vart i alla fall iväg en sväng och tränade! Love it! Sedan sent på kvällen, efter träningen, gjorde jag biffar och blomkålsmos. (ja juste, jag försöker köra på med så lite kolhydrater som möjligt på veckorna.) Det blev faktiskt riktigt gott! Får försöka lägga upp en bild sen på resultatet!

Idag är det hårdplugg som gäller! Ska sätta igång om en liten stund bara! Sen kommer P hit i eftermiddag. Lovely!!

Nej nu måste jag sätta igång med plugget känner jag!!

Ha en underbar dag! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Väntar med spänning på bilden;)

2011-03-26 @ 13:24:44
URL: http://malinassarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0