Not what I had in mind!

Godmorgon allihopa!

Jag har skummat genom nätet, bloggar och bostadssidor nu på morgonen! Har faktiskt anmält mig på några bostäder nu som intresserad så det känns bra :) Även om jag hade kass kötid!! Men vem vet??

Hur som helst, igår när jag skulle packa så dubbelkollade jag min tågbiljett för helgen. Tror ni inte idioterna lyckats boka fel?? Jag har nu nämligen en resan från Stockholm till Göteborg på torsdag och på sändag när jag gärna vill åka andra hållet, nej då har jag nu en resa från, japp ni gissade det, Stockholm till Göteborg! Gaaaah!!!

Detta med punkt "4. Inga överhängande moment!" går sååå bra just nu. Så innan min hemtenta släpps kl 10 så måste jag ner till SJ och klaga lite och fixa en ny tågbiljett! Men "jippie"...

Aja, jag är iaf uppe och vaken, typ.. Ska äta lite frukost, dra en borsta genom håret, sen känns det nog bättre!:)


Hur börjar er dag? :)



Kommentarer
Postat av: CArroo

Morning! haha lite roligt låter det allt. Sj.s reklam om sig själva stämmer ganska bra här med! Hoppas det ordnar sig men borde det ju är deras fel så borde de fixa!

2011-03-02 @ 09:32:51
Postat av: ♥ESSEY♥

Snygg blogg =D

Görs? KRAAM!!



//Essey

2011-03-02 @ 17:26:45
URL: http://esseys.blog.se
Postat av: Sannie

TACK GABBI <33

allt väl? :)

2011-03-02 @ 22:52:14
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0