Helgen i Helsingborg!

Back from working out! Det var awesome! Kändes skönt att köra på igen! Saknar träningen när det blir för långt mellan!

Hur som helst, helgen i Helsingborg var grymt mysig! Umgicks och hade det allmänt trevligt med släkten där! (Killens syster med familj, mysigaste familjen!) Blev god mat, goda snacks, en dag på Tropikarium (Osäker på namn och stavning?) och så kollade vi såklart på Idol på lördagen. Spenderade sedan halva dagen i bil påväg tillbaka till Stockholm på söndagen. Men är helt klart glad att jag flög ner på fredagen!

Flygresan gick för övrigt bra! Hamnade ijämte en man med intressanta flyg historier och annat kul! Dock strulade högerörat efter halva resan, men men, allt kan ju inte flytta på problemfritt vet ni ;)

Nu ska jag svara på kommentarerna från helgen som var innan jag slänger mig in i duschen! Sorry att det dröjt så länge!!

Tjingeling!


Bild på älskling & jag från Tropichuset! Kerstin skulle ta bilden, vi vänta huuur länge som helst, då säger hon "jag väntar på att det ska komma en haj" och då blev detta resultatet! Ganska nice tycker jag! (Detta är bilden jag snackat om!)


Kommentarer
Postat av: peo

awesome !

2011-03-16 @ 23:08:01
URL: http://peeo.blogg.se/
Postat av: Evelina

SV: de blev ingen film den skulle gå så sent så vi dro hem istället haha :) allt bra idag?

2011-03-17 @ 08:06:31
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0