Tillbaka i lägenheten

Godkväll allihopa!

Nu var jag äntligen tillbaka i min lägenhet igen! Blev en mindre pers att ta mig hit med packning och fortfarande en halvt överhängande influense men det gick det med!! Mår ju mycket bättre nu så det är skönt i alla fall!! Är även skönt att vara tillbaka i lägenheten! Gått 3 veckor sedans jag åkte härifrån för att fira jul och nyår hemma. 

Efter att jag kom till lägenheten idag blev det lite matshopping och har lagat både god lunch och middag. Blev dock inte så många timmars studier som jag hoppats... Men får bli desto fler imorgon!! Är ju trots allt tenta på torsdag!! Nu tänkte jag pausa för kvällen, skala en apelsin och slå mig ner och chilla lite framför tvn före jag hoppar i säng.

Vad är era kvällsplaner för idag?? :)

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0