How about I kick it up a notch?

Hej allesammans!

Jag tror jag minsan har tagit en spontan bloggpaus. Eller vad tror ni?? Kanske är dags att köra igång igen? Ja det tycker jag! Lovar dock inte någon ordentlig uppdate denna helg, men nästa vecka, ska vi säga senast tisdag? Så kör jag igång med inlägg varje dag! JA, det låter bra! Eller vad säger ni?

Föresten, nu är det typ pååååsk! Jag jobbar på min andra uppsats för våren, känner mig nästan ganska så klar med den vilket är riktigt skönt!! Me likey! Så imorgon far jag till P i Stockholm för en helg i påskens ära med hans släkt! Sen hoppas jag på en liten utgång på fredagen också! Kanske vore något? Hur som haver, dags för att chilla framför tvn en stund, plugga lite, sen kanske träna!

Om vi inte hörs i helgen, ha en underbar påsk!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0