Music 4 life

Börjar inse att musik nog är mera min grej. Detta med att skriva om allt man gör och så, visst det kan jag också. Till viss del. Är ju mest för de jag känner som jag bloggar! :) Sen skulle någon annan råka snublla in här och tycka att det var kul att läsa så nice! Häng kvar!

Men kände det nu att jag gärna skriver mycket om musik och film. Sen är ju tanken att jag ska skriva om plugget och dess utmaningar men hur lätt är de på sommarmånaderna? ;) Just nu kan jag till exempel nämna på den fronten att jag inväntar svar på om jag är godkänd på tentan, sen vet jag att min uppsats var godkänd. Så bara att hålla tummarna just nu som gäller :)

Men vad sägs om det, mitt mål är att en gång om dagen skriva om antingen någon artist, låt, film, skiva eller serie osv? Tycker jag låter som en jävligt bra mål!! Sen så blir det ju såklart lite dittan och dattan utav vad man gör! Blir lätt så :)


Men för att skriva om musik så tänkte jag nämna låten Something Beautiful med NEEDTOBREATHE. Låten är med i Cougar Town och är otroligt fin! Får mig alltid att tänka på min älskade! :)

Så lyssna och njut!



Nu ska jag umgås med familjen! Ha en mysig kväll! :)

                                                                                        //Miss Law


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0