Heldagsstudier a lá juriststudenten

God kväll allesammans!

Nu är jag äntligen hemma igen! Tidigt i morse, efter att jag tittat julkalendern och fått i mig lite frukost, mötte jag upp Ida för en av våra pluggdagar. Satt mellan 9 och 6 och plugga. Riktigt duktigt om ni frågar mig! Dock hade vi ca 2 timmar paus då vi gick till ett thaiställe i närheten och unnade oss en riktigt lång och god lunch. Fast visst är man värd det efter alla matlådor man ätit istället för att äta ute? Det tyckte i alla fall vi!

Men nu strax innan 6, kände vi oss riktigt nöjda när vi i princip vara klara med allt för morgondagens seminarium. "It feels good, it feels great, it feels wonderful." (Name the movie? Nejdå!) Nej så nu är man sådär lagom pigg men känner viss extra energi efter att få haft en sådan lugn morgon som jag fick idag än min vanliga "slänga-i-mig-frukost-2-sekunder-innan-jag-springer-ut-genom-dörren-morgonar". Ja, jag tror ni fattar bilden?

Hur som haver, ikväll ska jag vara duktigt och göra färsbiffar. Och inte är det vilka som helst, utan med fetaost i.. Hm.. Hur ska detta sluta? Jag som aldrig gjort en färsbiff i hela mitt liv.. Nåväl, bara att sätta igång så jag blir klar någon gång. Några tips innan jag kör igång??

Ha en awesome kväll allihopa!!


Trött tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0