Godmorgon!

Hejhej!

Har haft en lite seg start på veckan.. Måndagen började med moln och gråhet, vilket bara deppar ner en totalt. Jag menar, Valborg och dess firande kommer nu om bara några dagar och i måndags visade de på 6 grader, moln och regn. Men redan igår hade vädret gått till att det ska vara runt 15 grader och en hel del solsken och desto mindre regn. Så nu är det bara att hålla tummarna!

Idag är det massa plugg som gäller och en frukostbuffe tillsammans med Ida! Det borde bli gott! Problemet är bara att när jag vaknade idag var jag vrålhungrig, så blir väl ett glas mjölk om jag ska stå mig tills vi sticker iväg! Men men, nu måste jag faktiskt ta mitt härliga glas med kall mjölk och börja packa mina böcker :)

Hur ser er dag ut idag då?

Tjingeling!


En litn bild från förra Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0