Enkelheten av en portion gröt

Godmorgon!

Nu sitter man då här och äter frukost och pluggar lite inför dagen i skolan! Ungefär som de flesta andra morgonar! Denna morgon tänkte jag dock visa hur en typisk frukost under veckan ser ut för mig. Den är varken färggrann eller särskilt rolig men den smakar bra och mättar bättre! Hur enkelt är det ändå inte att bara ta sig en dos havrygryn, blandat med vatten och köra i micron 2 minuter. Toppat sedan med äppelmos och med mjölk som tillbehör. Enkelt och gott! En bra frukost behöver helt enkelt inte vara färgglad jämt! :)





Hur ser era frukostar ut? :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: ja det hade jag :D

2011-09-30 @ 09:43:35
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Carro

Mums för gröt! Bra att du lärt dig det;-) med lite bär till och ett kokt ägg så blir det färgglatt och ännu godare enligt mig:-P lite kaffe på det med så är det min frukost nu för tiden:-)

2011-09-30 @ 11:27:14
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

usch jag gillar inte gröt :)

Jag äter macka eller yoghurt :)

2011-09-30 @ 13:39:05
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0