St Patriks Day

Hej allesammans!

Haft en trevlig dag?? Själv blev det lite sjungande med kören ikväll och efter det en sväng förbi Irländska puben Buddy's i Uppsala för lite häng med Emilia, hennes kille och lite annat folk. Var riktigt mysig och härlig stämning där!

Nu är det packa väskan inför imorgon som gäller! Tidig morgon i skolan och sedan direkt till Sthlm!!

Föresten, någon annan som var ute i och med St Patriks day idag??

Godnatt!!


En riktigt glad Emilia :) Jag vill också få en snygg hatt!!!!^^


Var dessutom lite härlig riverdance!!


Själv vågade jag inte låta bli att inte komma i grönt så fick bli mitt nya linne från igår! Tyvärr syns inte färgen ordentligt på bilden! Till det körde jag tajts och en svart väst. Fick även veta att om jag inte skulle haft grönt så hade folk fått slå mig :O


Hehe, sov gott allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja jag flyttade ner till London fran Newcastle nar jag skulle borja uni, sa ar inte har pa utbytesar eller sa, utan laser hela min degree har. :) Har kompisar som laser juridik pa Uppsala och min bror laser historia dar. Det ar sa fint i Uppsala!!

2011-03-18 @ 01:01:59
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0