Ny dag, nytt slask!

Godmorgon allihopa!

Är det någon mer än jag som inte ser fram emot att bli blöt om fötterna idag?? Är väl så illa tvunget just nu.. Dock njuter jag av de få plusgrader vi har! Det slår minus 15 med hästlängder!!

Idag, vad händer då?? Jo det är dags att börja plugga allvar! Redan första veckan ska en bok vara utläst så den är införhandlad! Lika bra att börja direkt.. Jag kan ju berätta lite mer om boken ikväll när jag vet mer! Målet är halva boken idag! Men hela vore toppen!! 

Nej nu är det frukost som gäller!! Blir standarden: Yoghurt m honungssmak, havregryn, solrosfrön och ett glas juice till. Har tyvärr inga bananer hemma så det får jag klara mig utan :)


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Zami

Ha en bra fredag! :)

2011-01-21 @ 15:18:52
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0