Underbart väder!

Hej hopp!

Har alla haft en bra helg? :) Själv har jag haft en toppenhelg! Började fredagkvällen med hemmagjord pizza med cider och vin! Därefter gjorde Patrik och jag oss iordning för att gå ut. Vi mötte upp med David & Becca och först blev det en sväng till Lobby, innan vi drog vidare till vårat älskade Viperroom ;) Skön musik, billig dricka och de obligatoriska jack black borden! Det blev en riktigt kul helg och framåt 3tiden hamnade man i säng.

Lördagen fick en segstart. Men sedan åkte vi till Nacka Forum för lite shopping och en grymt god sallad som lunch. Jag tog som vanligt en kräftsallad med vitlökssås och Patrik tog räksallad med rhode island. Mums! Sen blev det lite slappande på kvällen innan vi drog och såg Toy Story 3 på bio. Den var GRYMT ROLIG!! Kan verkligen rekommendera alla att gå och se Toy Story 3 på bio! :)

Söndag var det bara till att ta det lungt och städa lite innan det var dags för mig att åka tillbaka till min fina lägenhet och skolan. Satt uppe lite för sent och var lite för trött i morse, men det gick!

Nu är dagen avklarad! Nu väntar... MERA STUDIER! Haha :D Ska se om jag orkar masa mig iväg och träna lite också :) Kanske borde försöka :P Men men, åter i stan i 4 dagar till. Sen åker jag hem till mitt älskade Borås! :D

Btw. är typ 20 grader här i solen!! :D Så som tidiga hösten ska vara! Hur är erat väder? ;)

Tjingeling!

Viperroom 3 sep 2010
Becca & Jag på viper i fredags! "Man Grrrrrr!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0