Sent godmorgon

Sedans jag flyttade in i min lägenhet och så, så tror jag ärligt att detta är det senaste jag gått upp här! Men tror jag behövde sova! Dock varj ag knappast pigg när jag tvingade upp mig själv. Men till och med jag insåg att om klockan var efter halv 11 så var det dags att masa sig upp ur sängen!

Kände inte för något och visste egentligen att jag behövde duscha, så jag ställde mig i duschen! Först väldigt varmt, men efterhand sänkte jag vattnet till kallare temperaturer! Så efter att ha suttit en stund i handduken nu framför datorn så börjar både kläder och lite mat locka! :) Vore väldigt bra också om jag får i mig mat innan jag drar till skolan :P

Så nu ska jag ta på mig kläder & fixa någon god macka med salami och ost! :)

Vad ska alla andra göra idag? :D

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0