Nu är det helg!

Hej hej!

Idag tänker jag inte säga något mer om skolan än att jag varit där. Anledningen? Jo, för nu är det HEEELG!! KOmmer bli en toppenhelg! Har en förmåga att alltid bli det :) Just nu tar jag mig en snabbtitt på nätet och spelar min förfest lista på spotify på hög nivå!! Den får mig alltid att taga till och bli glad! Ska städa och diska lite snabbt nu sen innan jag tar tåget till Stockholm och min älskling! :) Vi ska göra egen pizza och dricka vin! :) Sen kanske det blir utgång med B & D ikväll. Får se :) Men blir en slapparhelg (dock med inslag av lite plugg). Men men, ska i alla fall inte direkt sitta vid datorn så mycket så lovar inga inlägg i helgen!

Ha en trevlig helg! Så hörs vi igen på söndag eller måndag antagligen :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0