Fullmåne = Dålig sömn?

Seriöst, det måste ha varit fullmåne i natt. Det är bara när det är fullmåne som jag lyckas sova såhär dåligt!? Slog upp ögonen första gången vid halv 4. Kändes då som om jag inte sovit en blund. Känslan av att ha legat och vridit och vänt sig fanns. Jag var snuvig som fan också. Jag vet att jag hade drömt om en massa paragrafer och även som rättsfall eller liknande problemen i seminariena. Fy fan asså! Sen vet jag att jag öppnade ögonen vid halv 8 igen. Samma känsla där, jag hade bara vridit och vänt  mig och drömt om paragrafer och dylikt. Så gick det med mina goda natts sömn...

Frågade mamma, tydligen har det varit fullmåne ett par nätter? Jag kände i alla fall av det i natt! För visst går det känna av det? Det är inte första gången jag gör det heller! Brukar bli så ett par gånger om året. Har även en moster som känner av det. Dock var det länge sedan jag sov såhär pissdåligt!!! Fy fan!

Vad tror ni; går det påverkas av månen när vi sover?
Påverkas ni av månen?


Aja, dags att ta en dusch och vakna:) Ingen idé att lägga sig igen. Då kommer jag nog aldrig upp^^ Sen får det bli en bamsefrukost!

Ha en trevlig dag! :)


Känner och ser väl ut ungefär som ovan^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0