Ett segertåg..

Det som tuffade på så bra innan! Fram till Idol så gick det faktiskt riktigt bra med mitt uppsatsskrivande! Kände att jag verkligen hade lite flyt. Men sen bara prrrutt!! Men men, ska försöka komma in på rätt spår igen. Så drar igång min "förfest 2010" lista på spotify. Den hjälpte innan idag när jag plugga så borde väl funka nu också?

Ett av mina senare tillskott btw på den listan är maskinens - segertåget. "hitta" den på en annan blogg här om dagen. Kommer tyvärr inte ihåg vilken just nu. Men men, den e ganska pepp trots att musiken är lite "mollig".

Men nej.. Nu får det bli lite skärpning! Vill få klart 3 olika stycken om 3 olika rättsfall. Efter det tillåter jag mig själv att antingen se säsongens först One Tree Hill avsnitt eller House avsnitt. Hmm.. Svårt val men såå bra båda två! Tror dock spänningen i säsongsavslutningen på OTH vinner och får mig in på  spåret angående att se fortsättningen. Är ju faktiskt en ny dag imorgon också!

Nej, nu började "the botten is nådd - Timbuktu". Också ganska najs!! Ja, min förfest har ALLT! Och detta allt ryms inom 7 timmar av skön musik. Perfekt för förfesten helt enkelt! Låtar byts ut ibland och andra läggs till. Men 6-7 timmar är tanken för längden. Tror att jag kanske länkat till listan i ett annat inlägg? Annars kan jag länka om någon skulle vilja det? :)

Nåja, plugg var det!!

Tjingeling!

Ps. Lyssna på de två låtarna här nedanför!




Kommentarer
Postat av: Fanny, fannyskakburk

Svar: Kul att di vill vara med i veckansblogg!

Ps. du har större chans att bli finalist om du länkr!

Lycka till!

2010-09-23 @ 09:07:54
URL: http://fannyskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0