Energiförrådet

På vägen hem från skolan så stannade jag och köpte bananer, en liten flaska med coca cola och en kärleksmums. Jag kände att behovet av socker och energi kommer bli stort idag så det är bara att fylla på i energiförrådet! Blev ju trots allt ingen fika på stan nu på förmiddagen så tänkte att jag gott kunde unna mig lite fika ändå :) Ska orka ta mig igenom väldigt mycket rättsfall och andra böcker idag innan jag drar ivägen till kören ikväll! Det är helt enkelt bara att sätta igång!

Planen nu är att hinna läsa igenom 1 rättsfall innan jag ens tänker på att börja med lunchen/ alternativt tar lite fika och fortsätter med mer studier. Får se hur mycket magen kurrar sen! Men tog en banan när jag kom hem så jag borde stå mig ett litet tag i alla fall!

Hur ser eran dag ut? Har ni lika mycket att plugga som jag ? :P

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0