En av höstens höjpunkter

Det finns ett par saker som vår och sommar har gemensamt. Luften är frisk och härlig, man njuter av alla solstrålar som man kommer åt och... en massa serier visas på tv!

Nu i slutet av månaden drar ett gäng härliga serier igång! Flera har redan hunnit börja. Jag insåg innan idag att jag nog har runt 20 serier som jag verkligen gillar! Ganska sjukt egentligen. Men så är det faktiskt! Men det är ett perfekt sett att koppla bort från allt och falla in i en annan värld.

Serier som jag ser fram emot att de ska dra igång i höst igen är House, The Big Bang Theory och Lie to me. Men det är bara ett litet urval ifrån alla serier som jag gillar. Man skulle kanske kunna kalla mig en serienarkoman? Haha,.. Det lät inte som en person som gillar serier dock.. Jaja, får komma på ett annat namn för det. Hur som helst har vi alla hobbys och en av mina är definitivt serier!

Juste. Tror att uppsatsen börjar bli hyffsat okej nu faktiskt! Känns som jag kommer kunna få bra feedback på den åtminstonde! På tal om uppsatsen, ska bli spännande att se hur mitt språk utvecklas nu när jag går på juristlinjen. Kommer jag bli en som rapar paragrafer? Eller kanske en såndäringa person som aldrig kan prata om inte orden som används är minst 10 bokstäver långa? Vem vet! Men jag gillar mitt språk för det mesta precis som det är just nu! Lite konstigt ibland men man förstår ju mig för det mesta ;)

Nej nu ska jag fixa lite potatismos och fixkpinnar till lunch! Ska bli supergott för jag är superhungrig!!

Vad ska ni ha till lunch idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0