Egen Chai!

Jag fick massor av fina saker när jag fyllde år och verkligen ALLT var hur bra eller perfekt som helst! :) Förutom världens finaste halsband som jag fick i present av Patrik (får visa det någon dag) så fick jag chai pulver som han köp på Espresso House! Så nu tänkte jag unna mig en kopp med chai under tiden som jag snart går in i min tredje pluggetimme. (En studietimme är typ 40-45 minuter i min värld just idag. resternade 15-20 minuter spenderas till annat men det har funkat bra hittills! Jag får faktiskt saker gjort!)

Nej nu ska jag fortsätta plugga och njuta av min kopp med chai latte!


Premiäranvänder muggen som jag fick i somras i flytthemifrånpresent
från några av vännerna :)


Kommentarer
Postat av: cutie

Tack va snäll du är. Inte så många som fastnar med tanke på att jag är anonym.

2010-09-21 @ 17:42:30
URL: http://everydaywithcutie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0