Dag 4 av studierna

Det känns att det är skillnad denna termin på hur jag känner gentemot att plugga. Typ som nu, så har jag suttit väldigt länge och ganska sett, och har helt enkelt bara läst i mina häften och böcker och renskrivit anteckningar. Förra terminen pluggade jag sällan sent på kvällarna och jag föredrog att kolla på serier eller tv. Men nu känns det riktigt bra! Jag hade bestämt mig för att sköta mig bättre och det känns som att jag faktiskt gör just detta!

Dock nu så är jag så fruktansvärt trött från att ha läst liten text och skrivit rent lite saker så det blir sängen väldigt snart för min del!

För övrigt bestod dagen av en tidig föreläsning som handlade om mellanmän och fullmakter, (sånt som jag faktiskt läste lite om för 1 år sedan, så det känns bra!) Det känns som att jag kan det helt okej ändå! Skönt att något inte känns helt främmande för en gångs skull! Därefter så for jag hem en kort stund innan det var dags att möta upp Ida i stan igen. Vi fick äntligen tag på alla våra skolböcker och för ett RIKTIGT bra pris!! Så nu kändes det inte lika hemskt att böckerna var så dyra! Vi fick faktiskt köpt alla böcker begnade utom en :)

Nej nu får jag nog sova känner jag!! Sååå trött och jag som bestämt mig för att gå upp tidigt imorgon, hehe! Får väl se hur det går..

Natti natt i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0