Dag 3, Anbud & Accept

Ja, jag jobbar vidare i skolan och det känns faktiskt jäkligt bra att vara igång igen! Började morgonen med att möta upp Ida. Vi satt och försökte plugga en stund innan vi drog och lämnade gamla skolböcker för försäljning! Efter en välbehövd lunch så satte vi oss ytterliggare en stund innan det var dags för terminens första lektion!

Jag måste bara säga att det känns superbra! Verkar vara ett anorlunda upplägg från lärarnas håll och det känns som att det kommer fungera mycket bättre!

Dagens lektion bestod till hälften av namnpresentation osv. Andra halvan spenderades åt att lösa ett problem angående vem som lämnat ett anbud och om det vara ren eller oren accept och i så fall om detta skett i god tro. Jag vet inte riktigt hur ingående folk är intresserade av att höra om sånt här men jag gillar det hittills! Dock bara the basics änsålänge men det bådar gott i alla fall!

Nej nu ska jag njuta av min kopp med hallon te innan jag sätter igång och går igenom dagens och gårdagens antecknar och samtidigt förbereder mig för morgondagen!

Hur ser resten av eran eftermiddag ut? :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0