Cola & Banan

På grund utav alldeles för lite sömn inatt så har jag sett till att ladda upp lite extra. Hade redan frukt, energidryck, kakor, godis och lite glass hemma. (Jag vet men man samlar på sig lite av varje på veckorna som går!!) Så köpte jag med två burkar cola och en 200grams chokladkaka hem. Sådär utifall att jag behöver energin för att orka plugga, läsa och skriva uppsats ikväll.. Hehe..

Alltså fy, inte min vecka när det gäller sömn alltså! Antingen försover jag mig och sover aaaalldeles för länge eller så sover jag i princip ingenting alls! Vad är det här!? Hoppas bara månen inte dummar sig i natt också. Är det någon annan som har samma problem som jag med sömnen när det är fullmåne?  Hur som helst, ni skulle se min säng och kuddar och allt inte. Fattar inte hur, men vridit och vänt mig, det har jag verkligen gjort i alla fall!

Nej nu ska jag få i mig min banan och ett glas med iskall cola. Precis vad som behövdes!!

Vad behöver ni för att orka plugga när ni är trötta? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0