Blue Man Group!

Så, då var veckans seminarier och föreläsningar avslutade. Innan jag kan sätta mig på tåget mot Stockholm så har jag MASSOR av disk att ta hand om^^ Tänkte även försöka duscha innan jag åker! Så måste jag ju packa såklart också! :) I eftermiddag kommer Pappa upp till Stockholm! :D Han ska äntligen få träffa min killes föräldrar! Sen ikväll ska han och jag gå och se Blue Man Group på Göta Lejon vilket kommer bli grymt kul och bra tror jag! :) Köpte biljetterna för typ ett halvår sedan så man har hunnit se fram emot det ett tag nu liksom :P

Nej nu måste jag sätta igång med allt mitt! Hörs antagligen som vanligt efter helgen igen! :)
Vad ska ni göra i helgen btw??

Tjingeling och trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0