Bakluckeloppis i HBG

Det blev en väldigt trevlig helg i Helsingborg! Fick träffa Patriks syster med familj igen och det är alltid lika trevligt varje gång. Deras små busfrön är dessutom helt underbara så man har bara mys och kul när man ses!

I helgen var vi dessutom in en sväng på miniloppis i ett garage. Där hittade jag snygga bordstabletter för bara 10:- Helt perfekt! På söndagen var vi dessutom på bakluckeloppis. Sååå många bilar!! Hittade inte så värst mycket där. Men Patriks syster är crazy när det gäller barnkläder, men det är najs! Vill göra samma sak själv om typ 100 år när jag får barn^^ Perfekt att köpa massa barnkläder för runt 10-20:- Jag hittade dock en sak jag bara var tvungen att köpa. Ett chokladfonduesett från Sagaform! Var en slags skål som hade en ställning där man ställer ett värmeljus under för att smälta chokladen och så 4 spett till det! Endast en tjuga! Jag var nöjd! :)

Men nu måste jag försöka få lite plugg gjort innan Idol börjar.

Någon mer som brukar gå på loppis? :)

Kommentarer
Postat av: CArroo

Låter som bra fynd det där och som du haft en riktigt trevlig helg :) Vi får pratas vid någon dag var ett tag sen nu ju. Skype är ju faktiskt väldigt bra o billigt alternativ :) Miss u <3

2010-09-29 @ 16:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0