15:15

Det var ungefär den tid då jag anlände till skolans bibliotek för att skriva ut min uppsats. En halvtimma senare var uppsatsen inlämnad och Ida och jag var påväg mot ett café i stan för att sätta oss ner och bara njuta av att vara klara med denna uppsats. Det blev kladdkaka med grädda för oss båda! Där satt vi ett tag innan vi båda åkte hem var för sig.

Så ikväll har jag mest slappat, läst lite inför måndagens lektion. Ska ju till Helsingborg imorgon och hälsa på Patriks syster med familj. Ska fira deras småttingar!! Kommer bli jättekul! Kommer dock resa i ca 7 timmar imorgon, men det är de värt även om det bara är ett besök till Söndag! Såå, kommer inte bli överdrivet mycket plugg i helgen vilket kanske är förklarligt. Men nu ska jag kolla lite Craig Fergusson. Faktiskt avsnittet med The Big Bang Theory cast. Kan inte bli annat än najs!

Men nu ska jag fokusera på det och sen sova.
Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0