Uppsatsskrivande 1.1

Uppsatsskrivande blir bara värre ju längre du väntar. Det är lika bra att börja så snart du bara kan. Har du något att ändra, så gör det! Har du något som är fel, fixa det! Har du något som väntar på att göras, gör det!

Min tid kommer bestå av att skriva uppsats, över att ha ångest över att jag inte skriver uppsats, om att jag inte kommer hinna om att jag inte kommer igång.. Ja ni förstår nog.

Den närmsta veckan kommer jag försöka andas min uppsats. Allt för att det ska bli bra!

Men nu är jag trött och vill kolla en serie. Så nu slutar jag efter ineffektivt arbete. (Dåligt samvete)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

alltså. precis såhär är jag. borde göra något. får ångest över att jag inte gör det. blir trött på uppgiften och ser tv-serier istället. det är verkligen helt hopplöst.

men det verkar ju gå rätt bra för oss ändå ;)

2010-11-03 @ 00:01:11
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0