Torsdag i Oktober

Goddag allesammans!

Idag började jag min dag i hyffsad tid faktiskt! Gick upp i god tid och strax efter 8 var jag påväg till gymet. Börjar verkligen inse hur jul jag tycker det är att träna på gym! Det bästa är att jag får göra saker i min fart och att jag kan gå dit när jag vill! Eller ja, i alla fall nästan när som.

Just nu står en kycklingfile i min ugn. Tänkte att jag tillagar den nu innan jag rusar av till skolan. Så tar det ingen tid sen att få maten klar menar jag! :)

Planen för dagen är att jobba på min uppsats! Har mycket att göra och ganska så lite tid för att göra det faktiskt. Men ska jobba med det fram tills kören ikväll typ. Sen så på lördag när Patrik gör sitt prov. Sen så skriver jag såklart hela nästa vecka också! Men tiden lär behövas. å är det när man läser till jurist..

Nej nu måste jag få klart allt innan jag ska gå!

Hur ser eran dag ut? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0