Helgen med min bästis!

Hejsan! Nu var det ett tag sedans vi hördes sist. Men jag tänkte att jag kunde berätta om min helg som varit!

Nu i helgen fick jag verkligen en chans att koppla av! Jag hade min bästis Hanna på besök och vi hittade på massa kul. Fredag började med sminkning och middag innan vi for iväg till David och co. Där blev det singstar och godis och dricka i ett par timmar innan vi drog vidare till Göta Källare! Kvällen var helt perfekt och avslutades på donken då vi efter många timmars konstant dansande var ganska hungriga.
Vi ramlade väl i säng någon gång efter 4 tror jag, hehe..

Lördagen började lite senare än tänkt och vi fick bara lite mindre än 3 timmar på stan men det räckte för att hinna spendera en massa pengar. Så kan det gå! Både Hanna och jag hittade lite kul saker som fick följa med hem! Bland annat ett par supersköna vinterskor och en snygg topp! På kvällen blev det Thai med Patrik, David och Becca! Därefter bowling innan vi avrundade med en spelkväll hemma hos David. Jag kan bara säga en sak, att jag minns inte senast jag skrattade så hysteriskt mycket. Tårarna spruta typ! Även denna kväll var vi i säng ganska sent..

Detta var inte kul när vi på lördagen skulle upp vid 8. Hanna och jag åkte nämligen till chokladfestivalen i Nordiska museet på Djurgården! Det var GRYMT! Gick på chokladskola, fixade ett jobb för i jul och dessutom så provsmakade vi massa fantastiskt god choklad! Sen köpte jag ju såklart på mig lite att ta hem!

Sent söndagkväll kom vi till min lägenhet. Så här har vi kollat film och bara tagit det lugnt. Hanna stannade över måndagen och i morse. strax efter 5 så följde jag henne till bussen.

Hade verkligen en superbra helg! Allt blev liksom kul och bra! Men det är ju så det blir när man är med goda vänner!

Nej nu måste jag i säng! Tänkte gå upp tidigt så att jag får en massa skolarbete gjort imorgon! Planen är 10 timmar effektivt plugg. Vi får väl se hur det går? Hehe! Måste i alla fall jobba med min uppsats och läsa på om hyresrätt!

Sov så gott!

En bild på Hanna & jag från första gången vi var uppe i Sthlm tillsammans!
Tänk va tiden går fort.. Nu har jag hunnit flytta och hon besöker mig.
Hon har redan varit uppe 3 gånger i år och jag uppskattar det så
otroligt mycket!! :) Dock känner jag typ inte igen oss på bilden och det
är ändå bara lite drygt 2 år sedan^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0