Fullt upp

Ledsen för den dåliga uppdaten just nu men har väldigt mycket i skolan. Igår åkte jag till exempel hemifrån vid halv 10 och kom hem halv 9 på kvällen igen. Så det är ganska mycket att hinna med just nu!

Idag har jag kommit upp senare än tänkt vilket inte är bra! Men det löser sig! Nu har jag hunnit få i mig lite frukost och tänkte försöka skriva på min uppsats en 30 minuter eller nått. Sedan är det dags att gå till föreläsningen! Därefter får det nog bli en lunch och dusch. Sedan skriva några timmar till innan jag slutligen åker till Stockholm för kvällen! Ska vara där tills imorgon,så blir bara en kort visit denna gången :) Men bättre det än inget!!

Nej nu ska jag börja skriva!

Ha en toppendag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0