Fredagkväll på en måndag

Tänka sig, är det faktiskt möjligt att det skulle kunna ha varit en fredag idag? Kalendern visar på att det är måndag och jag var ju faktiskt i skolan x antal timmar idag. Men efter skolan gick jag till systemet och köpte en flaska vitt. Sen åkte jag hem och städa upp lite och började duka. Strax därefter fick jag besök. Vi lagade tacos och drack vin till. Sedan satt vi och prata och åt godis. Fredagsmat och fredagsmys med en vän på en måndag. Är det möjligt?

Kvällen avslutades ganska tidigt och jag hade tid för mig själv framför tvn en stund och kunde slappa. Nu känner jag mig redo för sängen, såhär vid 11, på en fredagkväll. Fast egentligen är det ju måndag, men fredagar är så mycket bättre! Men genom att avsluta måndagen med en fredagkväll och på så sett börja veckan med just en fredagkväll så känns resten av veckan inte lika trist. Nu känner jag att jag kommer orka plugga i veckan. Detta känns bra!!

Så nu ska jag sova gott. Men innan jag gör det så rekomenderar jag alla att avsluta sina tråkiga måndagar med en fredagskväll av något slag!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0