Förberedelser

Då var det äntligen dags för det stora kalaset. Hela släkten är samlad! Jag känns numera i princip som en del av älsklings släkt och det känns ganksa bra faktiskt! Klev just ur duschen och tänkte lite smått börja med att fixa mig för kvällen. Ska iväg efter tre någon gång. Men alla ni som kännerm ig vet att det ibland kan ta vääääldigt lång tid för mig att fixa mig^^ Men det ät faktiskt kul att lägga ner lite extra tid på sig själv när man inte gör det jämt! Så när det väl blir tillfälle så brukar jag lägga ner lite extra tid på allt!

Så, ska det bli stort, vågigt hår med sotigt smink? Eller lite lugnare hår med en mer "enkel" makeup? (Om det nu får kallas enkel även om det tar lika lång tid som förstnämnda typ^^) Eller helt enkelt köra något nytt? :)

Nej får nog ta och sätta igång så jag får något vettigt gjort idag också kanske!

Hur ser er dag ut? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0