Dagens goda gärning

Idag var jag duktigt. Jag tränade som sagt i morse. Sedan gick jag både till och från skolan. Var riktigt skönt i vintersolen. När jag kom hem låg ett körkort utan sin ägare nere vid brevlådorna. Jag kollade upp om namnet fanns på tavlan över boende i huset. Han fanns. Snällt traskade jag (läs: tog hissen) till fjärde våning och lämnade det hos sin ägare. Tror han blev glad. Han såg glad ut i alla fall!

Sedans dess har jag inte hunnit med mycket alls. Jag har ätit min lunch. Jag har ätit lite av min goda kaka jag gjorde igår. Jag har kollat ett avsnitt av en serie och kollat lite på datorn. Något annat jag även gjort lite av är att plugga. Så jag tror jag måste sätta igång ordentligt nu! Ska ju gå om cirka 2 timmar. Det innebär lite tid kvar för studier. Bara att sätta igång. Tänkte läsa rättsfall. Det borde bli bra! Rättsfall är alltid bra!

Nej nu måste den lilla paragrafryttaren grotta ner sig i skolarbete. Vi hörs!!

Ps. Vad är er goda gärning denna vecka? :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: ja jag kanske kan kolla om dem har en åke till mig, och kanske några bra sätt att få min pappa att inse att med en åke i huset skulle allt bli så himla mycket bättrE! :D tack!

2010-10-21 @ 21:31:55
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0