Vinter: Take 1

Jaa, då var den här, den fruktade snön! Jag insåg inte hur mycket jag inte saknat snön förens den kommit ner på marken igen. Jag liksom insåg att jag efter förra vintern nog faktiskt fått nog av snö. (För visst får man nog av snö efter nästan 4-5 månder av den? Jag menar, vi snackar nästan snö i ett halvår!?) Jaa, visst gillade att jag leka i snön förra vintern och visst kunde det vara mysigt ibland. Men just nu, då är det inte kul! Just nu vill jag kunna flyga fram på min cykel i stan! Just nu vill jag inte bli blött när jag hoppar av bussen, just nu vill jag ha soliga härliga fisljumna höstdagar, hehe.. :)

Så nu hoppas jag innerligt att snön försvinner snarast så ses vi igen, lagom till jul hoppas jag!!


Ha det toppen alla glada! Nu ska jag plugga innan det blir matlagning :)
En vanlig kväll för juriststudenten?? Oooojaaa!^^


Kommentarer
Postat av: CArroo

Du får flytta till Kalmar här lyser snön med sin frånvaro eller ja det blir ju ganska mörkt ist;) Jo fast föredelen med denna kameran var ju att den faktiskt inte kostade något, Robert fick med den när han köpte bredband så det är ju inte så farligt hade varit värre med mobil eller nycklar :)Fast ville ha bilderna känns liksom inte kul att de är hos någon annan. Ringde polisen idag men de hade ingen kamera, men värt ett försök. Ja fast min förkylning har inte brutit ut än försöker förhindra det med genom att hålla mig inne och äta massa c-vitamin :) Ja vi får skypa lite snart. Pösss <3

2010-11-10 @ 20:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0