Systeryster på besök

Goddagens!

Det var länge sen nu! Anledningen till den dåliga uppdateringen är att jag ganska plötsligt och med en dags förvarning fick min kära lillasyster på besök förra veckan. Nu är hon fortfarande kvar och stannar till i slutet av denna veckan. Det har verkligen varit supermysigt det här!! Jag är glad att jag fick en chans att ha min syster på besök trots allt runt omkring det. Så har verkligen tagit till vara på tiden och umgåtts och försökt haft så kul som möjligt med henne. Detta har inneburit att bloggandet för tillfället har hamnat på hyllan. (Snäll som jag är låter jag nämligen henna använda datorn till största del själv.)

Men jag tänkte att jag slänger iväg ett litet hej nu iaf!! Kan föresten nämna att snöhelvetet fortfarande är kvar. Men ännu är det inte över! Just nu hoppas jag mest bara på sol! Att hoppas på mer vore nog för mycket.

Ja ja, nu har jag i alla fall skrivit ett inlägg igen och kommit igång så det är ju alltid en start. Försöker igen i veckan. Men som sagt min syster är på besök och jag spenderar i princip all min tid hemma med hemma just nu!

Ha en trevlig tisdagkväll!

(Ps. glöm inte se House på 4an ikväll!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0