Kicking back at the gym

Hejsan allihopa!

Nu har jag varit sådär seg på att skriva igen men har varit fullt upp de senaste dagarna.

Kör en snabb resumé:
Torsdag satt jag uppe med tentan till halv 2 och somna först halv 3.
Fredag blev jag klar med tentan halv 1, dvs 3 ½ timma före inlämning. Toppen! Sen åkte jag till Stockholm och vi överraske Becca och hade en supermysig kväll hos Patrik med pizzadelivery av familjepizzor, snack, djungeltelegrafen osv.
Lördag var första dagen på marknaden. Söndag var dag 2 på jobbet. Gissa om jag frusit en del? Var ändå "bara" 6-7 minus, men ändå! Dör om det är 15-10 nästa helg!

Gårdagen var en föreläsnings- och pluggdag. Dock var jag mest trött. Idag var jag också seg. Är väl nått virus eller bara sleten efter mina sena hektiska dagar. Var i skolan mina vanliga 5 timmar sen mötte jag upp Emilia för hennes "mördarpass" på gymet. Såhär i efterhand känns det ganska okej faktiskt. Var för jävligt då! Eller ja, specifikt magövningarna. Jag döööööör på dem!! Men hon pushade mig och efteråt kändes det bra!!

Men nu måste jag fixa lite krubb! Är vrålhungrig. Dock ej bestämt mig för vad än.. Kanske blir lite grönsaker i ugnen med fetaost över. Mums!! Eller bacon och ägg? Can't decide... Mat blir det i alla fall nu!

Ha en trevlig tisdagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0