Hemtenta Hemshmenta

Godmorgon!

Ja då var dagen här. Dagen jag borde fasat för (till viss del) men samtidigt sett fram emot. Alla som känner mig vet att jag inte har så mycket emot prov och tester och så. De som känner mig vet även att när andra gör högskoleprovet så är jag lite avundsjuk för att jag inte själv gör det. Jag vet, jag är lite rubbad. Jag bara gillar känslan av att klara av något och spänningen inför att veta om jag fått bra poäng. Jag gillar helt enkelt provformen.

Idag ska jag få testa något nytt. Det blir min första hemtenta som jag gör. Jag tycker det ska bli kul att se hur den är utformad och sedan se hur resultatet blir. Jag har ungefär ett dygn på mig att färdigställa den. Det kommer vara i uppsatsformat. Så de räknar med ca 8 timmars arbete. Jag personligen hoppas på att skriva klar den ikväll så att jag har morgondagen för att bara granska min text och rätta till misstag. Men vi får väl se hur länge den här planen håller i sig..

Men nu ska jag få i mig lite frukost. Sedan ska jag städa upp lite så att jag kan koncentrera på min tenta när jag väl får den. Ska även laga massa mat till lunch så att jag lätt kan värma upp mat ikväll och imorgon.

Planen är lagd, nu är det bara att hoppas på det bästa!
Hur ser ert kommande dygn ut? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

mengud. ett dygn sådär, jag skulle fått världens prestationsångest. Mitt dygn är kaffe med en vän, ta blodprov, åka till biblioteket, köpa en bok och sen plugga resten av kvällen ;)

2010-11-25 @ 11:13:55
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Hanna

Joo egentligen hade jag tänkt det men såg bättre ut att börja på det korta, har ändå inte tänt ljusen så mkt så det är nog lugnt hehe:P

2010-11-28 @ 22:20:02
URL: http://innanb0mberna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0