Already Friday

Så himla skönt att komma hem! Känslan av att bli i alla fall lite uppassad är jätteskön! Samtidigt känner jag själv hur jag hjälper till så otroligt mycket mer nu än innan. Men jag trivs med att vara hemma! Har haft en mysig eftermiddag och kväll hos pappa! Åt god men sen lunch när jag kom hit. Sedan har vi kollat några avsnitt av en serie ihop. Pappa fyllde år under tiden jag varit borta nu så han fick sin present idag! En stenugnsplatta. Så idag experimenterade vi med att göra egen pizza på den. Lite topping flög här och var på grund av diverse anledningar, MEN pizzan blev den bösta någonsin i Sverige! Så galet god!! Nästan så jag måste köpa mig en egen stenplatta :)

Men nu är jag sjukligt trött och huvudet är väck och ögonen går knappt hålla öppna.. (Kan bero på de 4½ timmar sömn jag fick i natt.) Så ska bli skönt att slockna på kudden!

Ha det toppen allesammans!
Nu har min långhelg börjat för idag var det fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0