Sista maj, måndag

Goddag!

Idag vaknade jag alldeles för tidigt av mig själv. Blev förvånad över att vara uppe halv 8 när klockan skulle ringa först halv 9. Dock såg sängen så himla skön ut att jag inte kunde låta bli att lägga mig där och sova en timma till, tills alarmet skulle ringa ;)

Väl uppe tänkte ju jag ha pluggat... Suck! Det gick åt skogen. Åt frukost och kollade de vanliga bloggarna. Sedan satte jag på ett avsnitt av criminal minds och tänkte *ska bara kolla tills jag ätit upp* Sutade med att jag såg klart precis allt.. Suck igen! Så typiskt mig. Men nu har jag i alla fall suttit en liten stund med lagboken och herr Nergelius bok; Svensk Statsrätt. Juridiken är trots allt lite intressant. Eller faktiskt mycket intressant!

Nej nu måste jag gräva ner mig i böckerna drygt 30 minuter till innan det är dags för färd in till stan! Ska möta upp Hanna :) Blir en sväng på stan! Sen hem, äta lunch med pappa och gräva ner sig ytterliggare i böckerna..


Hur ser er måndag ut då? :)


HJÄLP! Vilken gammal bild på oss 2! Vilka minnen!

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: jo det är bara fint! själv då?

2010-05-31 @ 11:26:46
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0